[OT] zase vir, mate nekdo?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Únor 25 11:54:46 CET 2015

Zdravím,

> To jde nejak poznat bez nahledu do nejake DB co je a co neni existujici?
> Jak to generovali?

V databázi to není, pokud si někdo takovou databázi nevytvoří. Podle mne
existují, neboť telemarketingové služby si dělají scany sítě, aby pak
jejich prediktivní dialery měly vyšší efektivitu. Tyto databáze ale asi
nebudou veřejné.

> 602 711 899  existuje
> 604 214 370  existuje
> 604 712 921  existuje
> 607 745 145  neexistuje
> 608 114 271  existuje

Tak koukám, že u mne to byla náhoda, když ani jedno ze tří neexistovalo.
Zřejmě je generují úplně náhodně, jen zajistí, aby byl na začátku platný
prefix.
  Já to zjišťuji tak, že na ta čísla volám z ISDN linky s potlačenou
identifikací. ISDN má rychlý setup. Pokud číslo neexistuje, do jedné sekundy
se hovor ukončí s Clear Cause 1. Pokud se do sekundy a půl od setupu nic
nestane, usoudím, že číslo asi existuje a zavěsím. Je dost pravděpodobné, že
to volanému ani necinkne, pokud mu to ale cinkne, nebude vidět číslo
a nezbude mu, než aby to ignoroval. Tisíce čísel bych takto nezkoušel, ale
během dne takto zkusit 3 čísla se neštítím :-).
Pavel