[OT] zase vir, mate nekdo?

Středa Únor 25 08:10:56 CET 2015

Děkuji

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan 'yanek' Bortl
Sent: Wednesday, February 25, 2015 7:39 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [OT] zase vir, mate nekdo?

On 25.2.2015 07:26, Kručinský Ladislav wrote:
> To jste fakt dostal Dětřicha? ;-)))
> Já se svou Sávou se můžu jít zahrabat.
Stanislav, Luboslav, Velimír, Kurt, Břetislav, Vladislav
> Někdo se tady zajímal o ten obsah viru, zjistili jste, co je uvnitř a jak to funguje?
tipoval bych ze si to druhou cast stahuje odnekud z webu, ale v dobe testovani byly ty weby nedostupne (resp psali neco o pretizeni/nedostupnosti)

analyza zde:
https://www.virustotal.com/cs/file/9b9cc1c42e22af44f215d5898b4b7598de5ec62047c14636e480b6d9367c3321/analysis/1424774838/

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz> http://yanek.cz/ | jabber: yanek [at] mitranet. cz