Zahadny svit?

Úterý Únor 24 23:28:41 CET 2015

Nešel by světelný okruh zapojit přes nějaký usměrňovač? Když bude v drátech
stejnosměrné napětí, nebude se moct nic nabíjet přes tu kapacitu souběhu
vodičů. A svítidlům bude přece jedno, jestli mají ss nebo st napětí,
klasická je jenom žhavé vlákno a všechny úsporky a LEDky mají přece na
vstupu diodový můstek a pak nějaký DC zdroj a střídač/měnič...

Nějaký patřičně dimenzovaný diodový můstek umístit na chladič a někam do
rozvodnice k jističům.

P.K.