[OT] zase vir, mate nekdo?

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 24 20:43:52 CET 2015

To máte, pane Šimku, sice pravdu*, nicméně aby se situace dále
nezhoršovala, tak je potřeba něco dělat. To něco musí začít někdo,
nejlépe od nejnižších úrovní (tedy "my sami")...

No a to něco může být kombinace vysvětlování, výchovy apod. na straně
jedné spolu s tím omezením, tresty apod. na straně druhé. Trestem
pochopitelně může být i "nabití si vlastní huby" bez toho, že by někdo
pod dotyčným držel záchrannou síť. Občas mám pocit, že to je nejúčinnější...

Vždy bych se ale snažil začít tím prvním způsobem (tj. nerestriktivně a
bez sankcí), i když výsledek není ani zdaleka zaručený...pak holt
nastoupí druhý způsob.

(*) http://goo.gl/AEKWR2

--
Jirka