USB Mass Storage a MAC

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Úterý Únor 24 18:34:24 CET 2015

Ty příklady bývají asi jen pro Windows. Před léty jsem narazil na něco
podobného, může to být i váš případ. Byl to sice stack od Keilu, Atmel
se k tomu chová trochu lépe, ale je to složité, takže chyba se může
vloudit i tam. Problém byl v tom, že to sice správně reagovalo na
neobsloužený SCSI příkaz, ale nenastavila se chyba v SenseData. Driver
pak poslal RequestSense a dostal zpět OK, což ho zmátlo.
Windows to zřejmě nevadí, Linuxu ano. Budete muset zjistit podle
specifikace MSC co nastavit do SenseData, pokud přijde START STOP UNIT a
zařízení to neumí. Ladí se to fakt blbě.

Mrazík