Zahadny svit?

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Úterý Únor 24 17:07:54 CET 2015

Zdravím, to je u LED celkem normální jev. mě stačilo několik metrů souběhu kabelů v sádrokartonu, aby 3W LED svítila i „vypnutá“.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

 <mailto:pavel.poucha na papouch.com> pavel.poucha na papouch.com

Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.

Strašnická 1a, 102 00 Praha 10

Tel. +420 272 732 827