OT Doporucte kreslici program (win)

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Únor 23 21:58:24 CET 2015

Jaká je na co klávesová zkratka, to v OOo/LO Draw zjistíte (a libovolně
přizpůsobíte) viz screenshot v příloze.

Libovolně si v Draw přizpůsobíte i celkový vzhled, ikony (velikost a
druh), rozložení panelů s nástroji (jsou dokovatelné) a asi ještě moře
dalšího.

Viz Nástroje - Přizpůsobit a Nástroje - Možnosti, panely s nástroji se
uchopí a tahají myší.....atd. V každé části balíku se navíc tyto volby
mohou chovat trochu jinak (kontextově). Bublinovou pop-up nápovědu u
ikon lze taky zapnout nebo vypnout.

Prostě si to všechno projděte, nastudujte a uvidíte.

Celý balík je velmi široce nastavitelný. Zprvu jsem se tím opájel, pak
jsem zjistil, že bude lepší pracovat a nezabývat se v podstatě
okrajovými záležitostmi...

Vše je popsáno v obsáhlém helpu, plus na webu je moře jak českých, tak
jinojazyčných manuálů, tutoriálů apod.

Zejména Draw se tváří navenek skromně, jeho schopnosti je teprve třeba
objevit při užívání.

Přesně tenhle přístup mám rád, ne zhovadilosti a nesmysly lživě
nafouknuté marketingovými managory, jak je dnes běžné.

--
Jirka