OT: Domaci server

Josef Šíp sip na raab.cz
Pondělí Únor 23 18:05:54 CET 2015

Mam domaci server postaveny na Supermicro X8-SIL, Xeon X3460-2.8GHz
16GB RAM, 1SSD + 5x klasicky disk, Adaptec radic 5405 starsi - nedostavalo se SATA portu.
Napajene pres M4-ATX-HV, pri 27V je spotreba 3.33A  tj 90W
Bezi to na Win server 2008R2 i se dvemi virtualnimi stroji. CPU 5-10%
Takze si myslim ze to Supermicro jako zakladni deska by nemusela byt spatna volba.

J.S.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Monday, February 23, 2015 11:06 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Domaci server

Uz jsem si s kolegou psal privatne, kde jsem mu psal, ze Synology je asi fajn pro kancelare a bezne firmy. Ja ale potrebuju mit pripojeny i nejaky HW a tedy potrebuji nejake porty. Dalsi vec je, ze si nejak neumim predstavit ze na tom dvoujadru 2x1.2GHz a 1GB RAM provozuju MySQL s nejakymi 60M zaznamy a nekolika GB objemu. Ted mam 2GB a je to tak, ze to jede ale uz by si to zaslouzilo neco lepsiho. Dalsi vec je, ze Synology povazuji za uzavrenou platformu coz se mi proste nelibi.

Co se tyka MB tak me primarne zajima zda nekdo nevi nejaky co bude bezproblemu provozovatelny s VMware. Soucasny server je certifikovany pro VMware, ale musel bych koupit vetsi pameti coz je bohuzel financni sebevrazda do HW, ktery je vicemene po smrti - mam na nej vsechny dily sice duplicitne, ale investovat se mi do nej uz nechce - rad bych vyresil tu spotrebu.

Ja jsem jiz pred casem provozoval server s pouzitim bezneho PCcka a celkem to bylo bez problemu - jedine co mi vadilo byl horsi vykon na siti - trochu se to zlepsilo s instalaci intelacke sitovky, ale i tak to ten Dell co mam ted s prehledem pobije. Z toho jsem ochotnej slevit za cenu alespon polovicni spotreby - tedy cca 60-70W.

Radek Vicek