Efektivita virtualizace

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pondělí Únor 23 16:55:57 CET 2015

On Mon, Feb 23, 2015 at 04:47:55PM +0100, Petr Labaj wrote:
> Dal jsem mu všechno, co daný HW poskytoval. Nic jiného tam
> neběželo.
> Mým zájmem bylo dosáhnout co nejlepších výsledků, takže jsem
> ho nijak neomezoval. Ale disk byl jako soubor, nikoli jako partition.

Hmm, tak ale to zcela jiste vedlo k degradaci vykonu.
Pri kompilaci se neustave vrka s hafou malych souboru, pomoci muze velka
RAM kam se to vsechno nacachuje, ale vlastne jedete rezii dvou
filesystemu nad sebou.

My delame logical volume na LVM, primitivne a lokalne. Proste si zvolim,
ze virtual bude mit k dospozici treba 20GB a rovnou mu to dam jako virt.
disk. Nedelame live-migraci - nemame k dispozici sdilene uloziste.

--
Zito