[OT: MECH] DIN6921 so zmensenou hlavou, odkial ?

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Pondělí Únor 23 14:54:02 CET 2015

Aby som to upresnil, nejde mi o vysku hlavy ale priemer. Pre M8 potrebujete
standardne kluc c 13, ja by som rad zohnal na kluc c12.
Taktiez sa ukazuje ze prirubova matica 1,5D samoistna je celkom problem...

Dňa 23. februára 2015, 12:36, oklovap <oklovap na gmail.com> napísal(-a):