OT: Domaci server

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Pondělí Únor 23 14:40:18 CET 2015

Tak pro upřesnění, vtip byl v tom, že vadná paměť se neprojevovala vůbec
nijak, jen prostě obsah souborů najednou nebyl ten správný. Prostě to
likvidovalo postupně data a tvářilo se to jako konzistentní RAID5 bez
problémů.
Opravit to opravdu nešlo.

Oja