OT: Domaci server

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Únor 23 10:39:48 CET 2015

Teoreticky to Synology taky zvládne, prakticky bych šel taky do normálního
železa. Spotřeba bude maximálně o 20W vyšší.
Desku netuším, jakou doporučit, mně se celkem osvědčují Asusy, není to taky
žádná bomba, ale dva tři roky provozu, než dělám nějaký upgrade, vydrží.
Případně se mrknout na desky Supermicro? To jsou vyloženě serverový věci,
nabízí celkem zajímavý varianty...

vylučuje
> [...]
> amendments and adjustments may only be subject of further contract
> negotiation. Česká pošta, s.p. is not bound by any of its offer until the
> contract is concluded. Česká pošta s.p. considers the result of contract
> negotiations preceding the conclusion of contract non-binding. Česká
pošta,
> s.p. is not liable for termination or interruption of any contract
negotiation for
> whatever reason.
>

> This e-mail and any attached files may contain confidential information.
If you