OT: Domaci server

Milan B. milan na bastl.sk
Neděle Únor 22 23:16:52 CET 2015

On 22. 2. 2015 22:44, Per512 wrote:
>   Njn,
>
>   další majoritní zkušenost postavená na jediné zkušenosti.
>   Kolik "značkových" paměťových modulů s ECC nám odešlo na HP Blade
> 7000 v kazetách s minimální detekcí nemá smyslu ani psát.
>   Mám rád tyto jednorázové generalizující pokusníky, doporučuji je
> jako konzultanty...

Keby ste si na tie vase kazety nainstalovali a nakonfigurovali support
pack  (SPP), tak by vam neusiel ani jeden single-bit error.
Mam rad taktychto mudrlantov, ktori si myslia ze diagnosticke utility su
zbytocny balast, ktory len zabera pamat a zerie CPU a potom z tho robia
zavery. Odporucam ich za... najlepsie nezamestnanych.