OT- Jak stáhnout cíle z navigace Škoda - Columbus

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Neděle Únor 22 20:33:25 CET 2015

Dne 22.2.2015 v 19:09 Kručinský Ladislav napsal(a):
> Zdravíčko kolegové,
> u mého služebního auta (Superb rok 2012) bude končit leasing a dostanu nové. Za ty 4 roky jsem si naplnil navigaci spoustou cílů, které bych rád přenesl do nového auta (asi to zase bude koncernové, takže Škoda nebo VW). Jenže v návodu o tom není zmínka a na internetu jsem taky nenašel nějaký způsob. Jde to vůbec? Stál bych alespoň o tu část paměti označenou TOP CÍLE.
> Víte někdo jaké možnosti má v tomto ohledu autorizovaný servis?

Dost o tom pochybuju, táta chtěl aktualizovat navigaci, aby ukazovala novou
dálnici D3. Řekli si nějaké nekřesťanské prachy s tím, že *neví*, jestli tam ta
dálnice bude, protože nejsou schopni zjistit ani uzávěrku aktualizace.

Až se optáte, můžete sem napsat reakci servisu?

Díky
Standa