OT Doporucte kreslici program (win)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Únor 22 16:36:02 CET 2015

Ve verzi Zoneru, kterou jsem stáhnul, asi chybí tlačítko na elipsy/kružnice.
V nápovědě o něm píšou, ale nikde není, ani když jsem zapnul všechny
nástrojové lišty...

U mě zatím vítězí Inkscape, i když to nepamatování stavu okna mě otravuje.

PH

From: gatilo
Zatimco bitmapovich free editoru je jako hub po desti, vektorove znam
jen dva. Inscape a Zoner Callisto. Ten prvni mi nesedi ovladanim, tak
pouzivam ten druhej. Nevim, jestli splnuje vsechny vase pozadavky, ale
IMHO prinejmensim vetsinu ano.
Bohuzel obsahuje zjevnej bug pri nekterejch operacich rotace objektu,
takze treba kresleni stupnic pro analog. merak v nem rozume udelat
nejde.