Odolnost DPS

Sobota Únor 21 22:42:05 CET 2015

Verili byste, ze se da QFN pouzdro na desku naletovat 11x bez jejiho
znatelneho poskozeni??? (sestivrstva POOL z Pragoboardu)

Pouzit infra predehrev na cca 130 stupnu a pak radsi shora hotair, infra
se bojim protoze se spatne reguluje...

Aspon uz mam natrenovano, (TPS65217A 48 padu 0,4mm, to uz je vyzva ;-) )
Nakonec po prekonani zkratu na zem, protoze to ma asymetrickou stredni
plosku coz mi pri navrhu nejak nedoslo...) byl jeste problem v obvodu
akumulatoru, na TS byl odpor 10k a obvod stale cykloval a snazil se
nabijet - divne chovani...
Spotreboval jsem 4 z 5 vzorku obvodu (ale asi jsou dobre ty pouzite) a
uz to funguje jak ma.

Na ty QFN je asi nejlepsi nejdrive DPS i IC pocinovat licnou s olovnatou
pajkou a pak pastu jen lehce rozetrit na pady, v podstate jen tak
uspinit,  mensi bobek udelat na centralni plosku a je to akorat.
Zitra jdu na BGA ;-)

---