DDS AD9959

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Únor 20 18:37:35 CET 2015

Pozrite sa do toho pdf co som poslal, je tam schema, je to presne ten isty
cypress, akurat ste z toho svabu zle opisali stvrty znak, je to C nie 0
(ale fakt su blbo citatelne, potvrdzujem).

Je to pochopitelne, si myslite ze by sa Cinan babral so softom?

Vyzera to inak, bo cinan to chcel spravit lacno, isiel podla schemy a
nechape, preco to AD tak divne roztahali; pochpitelne to tym padom do
500MHz pojde dost zle. Ratam, ze tam nemate ani slusne rekonstrukcne
filtre.

Software najdete kde inde ako u AD, ak som ho nasiel ja, tak urcite aj
Vy... ale ja teraz na ten ich hnusny web liezt naozaj nemienim... ;-)

Mimochodom, dost som nadaval, bo na tej origo doske za bratu 500 babiek nie
je referencny oscilator - ja viem, mam mat v laboratoriu superpresny
normal, ale mne staci aj bezny CXO za pat patdesiat... musel som si ho
dobastlit...

wek