tranzistory - technologicky brainstorming

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Pátek Únor 20 12:22:02 CET 2015

Jestli nize to spravne pochopil, tak indikacni LED je v serii s
optoclenem...?
Nemohla by v tom pripade LED indikacni byt trvale svitici na pozadovanem
proudu a k tomu paralelne pripinat optoclen? Podle me by bylo lepsi,
kdyby mel optoclen svuj proud a nepodrizoval se indikacni funkci, ktera
je vlastne jen doplnkova...

Hynek Sladky