tranzistory - technologicky brainstorming

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pátek Únor 20 10:55:36 CET 2015

ja to galvanicky oddelene nepotrebuju. co ale potrebuju je minimalni proud
temi spinaci, ktere temi vstupy (multiplexovanymi) snimam. jak jsem psal
drive, tech optaku bych se nerad zbavoval kvuli betelnosti, hnedtak neco to
nezabije, nezarusi a jeste spalim i potrebne 4mA.
samozrejme serializovat to do SPI by taky slo. ale na 8bit multiplex 4 tam
nozicky mam, v programu je to pak jednodussi a rychlejsi, takze bych u toho
asi zustal.

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz