tranzistory - technologicky brainstorming

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pátek Únor 20 09:30:01 CET 2015

no jestli spravne chapu dotaz, tak to vadit nebude. prave diky tomu
pull-upu v emitorech a ze to nebude reverzne sepnute tvrde jako v pripade
klavesnice, potecou nejake uA. pull-upy musi byt dostatecne tvrde, aby bylo
napeti tam kde ma byt.

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz