tranzistory - technologicky brainstorming

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Pátek Únor 20 07:00:40 CET 2015

Prijde mi, ze tam muze byt problem s "falesnymi signaly" - pokud bude
nejaka cast vypnuta, ale bude mit aktivovane dva vstupy, a z aktivni
casti bude aktivovany jeden z tech dvou vstupu, tak se prizemni i druhy
signal pres vsechny 3 optrony... (podobne jako na maticovych
klavesnicich) Nebude to vadit?

Hynek Sladky