[OT] - vymena disku v HP

Úterý Únor 17 23:26:02 CET 2015

Dne 17. 2. 2015 v 23:01 Martin Hanek napsal(a):
> Stahnete Hirens Boot CD 10.6 na ktere je jeste Norton Ghost. Dejte jej
> na USB:
> http://www.hirensbootcd.org/usb-booting/
> a nabootujte. Norton Ghost by to mel umet.
>
> Martin Hanek

Zatim vypada pozitivne Acronic WD edice, i kdyz podle popisu se zdalo,
ze to je omezene na WD cilovy disk (tady je zdrojovy...) Ale zatim je to
ve fazi pocitani volneho mista uz asi pul hodiny.
Obavam se, ze u W8.1 to nebude uplne sranda, cilovy disk je mensi a
potrebuju tam dostat jen ty servisni partition a system, to jen tak neco
neumi. Bezny backup/restore taky nesel, nevim proc.
Nainstalovat to na SSD z medii, ktere jsem vytvoril (u HP to jde jednou,
jak jsem zjistil, nechapu...) na to take nelze, cisty system na disk
nainstalovat sel, takze v nem ani v biosu problem neni.
Jinak je to ukrutnej strep Pavilion 10, pameti to ma napevno
nerozsiritelne a pro system zbyte 1,7GB, je to neskutecne line. Nebyt
tam office, tak uz tam jsou XP...

---