Editory schemat a PCB pro Linux (bylo: Re: Kicad)

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 17 15:54:21 CET 2015

No, na Linuxu se da pouzivat i Eagle (nativni verze), Design Spark PCB
(ve Wine - ale nejak mi tam nesly nove verze, dale jsem neresil), plus
samozrejme to, co v Linuxu primo je - Geda a spol., PCB...

Dale lze ve Wine vyzkouset cokoliv jineho, co existuje pouze pro
Windows. Pokud je aplikace napsana kultivovane, obvykle to funguje:

https://appdb.winehq.org/objectManager.php?bIsQueue=false&bIsRejected=false&sClass=application&sTitle=Browse+Applications&iItemsPerPage=25&iPage=1&sOrderBy=appName&bAscending=true

a dalsi dve stranky

prip.

https://appdb.winehq.org/objectManager.php?bIsQueue=false&bIsRejected=false&sClass=application&sTitle=Browse+Applications&iItemsPerPage=25&iPage=1&sOrderBy=appName&bAscending=true

a dalsi stranka

(filtrace je zvolena pro "platinum" funkci, tedy zcela bez problemu)

--
Jirka