Re: Vzdálená plocha

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Únor 17 12:31:58 CET 2015

Pouzivam Teamviewer, resize umi uz nejak v defaultu, chodi i pod Linuxem,
existuje klient pro Android. Docela hodne velka spokojenost.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Jan Půhoný
To: HW-news
Sent: Tuesday, February 17, 2015 12:16 PM
Subject: Fwd: Vzdálená plocha

Zdravím konferenci,

potřeboval bych pokud možno nějak komfortně pracovat na vzdáleném PC.
Bohužel na mém notebooku je rozlišení jiné, než na koncovém PC a nemohu tedy
využít celou plochu (nebo mohu, ale pak se zase musím posouvat.) Zkoušel
jsem vzdálenou plochu v chrome, funguje to pěkně, jen se mi to nedaří ohnout
tak, abych donutil vzdálený PC pracovat s rozlišením jako notebook
1366*768px (karta to tam nepodporuje, ale podporuje některá i vyšší
rozlišení, qres.exe nepomohl).

Nemáte to někdo vyřešené?

Díky,

Honza Půhoný