DCF modul - zapojeni

Pavel Rotter PavelRotter na newte.cz
Pondělí Únor 16 22:17:20 CET 2015

Dobrý den,

Tenhle má také 2 krystaly - zda je to shodné nevím, byl to jen pokus...
Schéma je zde:

http://www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/625000-649999/641138-sp-01-d
e-DCF_Empfaengerplatine.pdf

s pozdravem P.R.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Admin HWnews
Sent: Monday, February 16, 2015 9:52 PM
To: HW-news
Subject: Re: DCF modul - zapojeni

No ten modul vypada ale naprosto jinak (ten muj ma dva krystaly a DPS vypada
take jinak - nemam tam zadne svorkovnice) - tohle PDF jsem take nasel. Pokud
se snazite rict, ze to je stejne zapojeni vyvodu tak dejme tomu, ale jde o
to z jake strany se ty vyvody vlastne mysli.

RV

Dne 16.2.2015 v 21:40 Pavel Rotter napsal(a):

http://www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/625000-649999/641138-an-01-e
> n-Anschlussplan_DCF_Empfaengerplatine.pdf
>
> s pozdravem P. R.

HWnews
> Sent: Monday, February 16, 2015 9:05 PM
> To: HW-news
> Subject: DCF modul - zapojeni
>
> Zdravim, nevedeli byste nekdo jake je zapojeni tohoto DCF modulu:
>
> http://www.cncnet.info/galery/bastleni/dcf/modul.jpg
>
> tusim ze jsem ho pred x lety koupil od pana Andela (psal jsem mu, ale
zatim
> neodpovedel) - zrejme mi zapojeni posilal na papiru v balicku, protoze v
PC