Re: WIN 7 - přenos na jiný stroj - problém s grafikou

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pondělí Únor 16 12:50:47 CET 2015

Takže díky všem za odpovědi. Strávil jsem s tím dost času, ale nakonec se
to povedlo.

Pro příště stačí ve správci zařízení zobrazit všechna zařízení podle
připojení nebo jak to tam je, a tam to bylo vidět. V mém případě byl
problém s tím, že si to táhlo starý ovladač PCI sběrnice který sdílel
stejné prostředky jako grafika. Po jeho násilném odinstalování se to
najednou rozjelo a bylo možno instalovat správné ovladače.

Honza Půhoný

S pozdravem Ing. Jan Půhoný

Spolehlivý obchod s elektronikou
http://www.puhy.cz