[OT] - vymena disku v HP

pyjan pyjan na tiscali.cz
Neděle Únor 15 14:07:31 CET 2015

  * Acronis True Image 2015 for PC
    <http://www.acronis.cz/domacnosti-a-kancelare/produkty/true-image-home/>

http://www.acronis.cz/domacnosti-a-kancelare/produkty/true-image-home/

spolehlivě přenese Win8.1 na jakýkoli disk. Osobně jsem převáděl
plotnový HDD na SSD a bez problémů. Vytvoří úplný věrný obraz původního
disku ma větší i menší disk (pokud se vejdou data). partišny přiměřeně
zvětší nebo  zmenší.

Podívejte se na k výrobcům disků, i oni mají své klonovací nástroje
(většinou fungují jen do Win7)