OT ebay USA

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Únor 14 15:23:46 CET 2015

Zapomněl jsem ocitovat, na co reaguju (kvůli přehlednosti). Takže to
napravuju úplně dole.

Ještě dodávám, že těmi existencemi oblíbená odpověď na víceméně
jakoukoliv konkrétní otázku je "postupy musí být v souladu se zákony ČR
a normami EU" plus "každý případ se posuzuje individuálně".

Takže i na takovýhle humáč se připravte, pokud pošlete v dobré víře co
nejpřesnější a co nejlépe zformulovaný dotaz...

Tady se toho asi o moc víc nedozvíte a určitě ne něco závazného.

--
Jirka