Futaba M202SD01B

Sobota Únor 14 11:55:22 CET 2015

My mame taky Daewoo ze stejne doby (1993), jen jiny typ. A shodou okolnosti jsem ji
nedavno opravoval. Uvnitr vsechno pekne prehledne a bylo tam nalepene schema vcetne
popisu barevneho oznaceni kabelu. Proste parada na opravovani.

Nakonec to byl jen rozlomeny hacek na zavirani dveri, ani bych ji byval nemusel
rozebirat kdybych si toho vsimnul. Ale to me fakt nenapadlo. Ona po zapnuti
odpocitavala, jenze nesvitila, netocila, nehrala, tipoval jsem na nejake rele nebo
pojistku. Ale vsechno krasne spinalo, relatka cvakaly jak mely, jen proud netekl.
Docela zahada. Nakonec jsem prisel na ten hacek, ktery pak nespinal jeden ze tri
bezpecnostnich spinacu (dva hacky ve dverich a ten druhy je drzel dobre, takze na
prvni pohled OK. Ty hacky spinaji tri spinace v troube, ridici deska postupne spina
ctyri rele, po ceste dve pojistky a teplotni cidlo ... to maj ty elektrony docela
strapaci nez se dostanou k magnetronu, a to pak jeste ty vlny maji v ceste dvirka
otvirana solenoidem).

Epoxyd to slepil, tak doufam, ze to bude dalsich 22 let fungovat jako doted. Displej
sviti, membranova klavesnice neni prodoubana, prestoze i u nas jede trouba
nekolikrat denne - asi se kurvitka zacly objevovat az pozdeji. A kdyz uz jsem mel
troubu rozebranou, tak jsem ji na prosbu manzelky utlumil piezzo aby tolik nejecela.
Trouba teda :-)

D.O.

PS V damskem klubu: Trouba vam pece dobre? --Ale jo, jen ho k tomu musim dokopat.