Nejlevnejsi R a C SMD ve stovkovych mnozstvich - kde?

jurp jurp na volny.cz
Pátek Únor 13 23:21:26 CET 2015

Je to invidualni podle soucastky. Namatkou jsem vybral nektere hodnoty,
co jsem objednaval. Poznamky z pod klavesnice z lonskeho roku vzaly za
sve se stehovanim provozovny, takze uz nereknu ty lonske ceny.

Takze aktualni ceny (trideno dle ceny pro 100ks-dle zadavatele):
0603 1K2 1% 100ppm
           100ks   5000ks
ECOM      0.064   0.016   (Yageo)
TME       0.16523 0.01983 (Royal Ohm)
Farnell   0.227   0.017   (Multicomp)
SOS               0.02    0.09/500ks  (Yageo)
GME       0.1966  0.0267   (Yageo)
RS        0.31    0.29    (TE)

0805 49R9 1% 100ppm
           100ks   5000ks
Farnell   0.344   0.024   (Multicomp)
ECOM      0.099   0.025   (Yageo)
GME       0.0851  0.0413  (Yageo)
TME       0.19166 0.09253 (Vishay)
RS        0.90    0.15717 (Vishay/Yageo)
SOS       nevede

1206 330R 1% 100ppm
           100ks   5000ks
Farnell   0.114   0.034   (Multicomp)
ECOM      0.156   0.039   (Yageo)
TME       0.23132 0.1454  (Royal Ohm)
GME       0.2339  0.064   (Yageo)
SOS       0.47    0.04    (Yageo)
RS        0.53    0.112906 (TE)

Co mne tesi, oblibene TME a Farnell je na horni pricce.

JURP