precizna patica 2x4 pin u Farnella

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Únor 13 16:35:44 CET 2015

U Farnella sa pohli ceny. Nasinec tam kupuje skor veci co v miestnych
drogeriach nie su, a mam pocit, ze tie v poslednom case zlacnili, aspon
niektore - myslim, ze aj tu to uz niekto spominal.

Ale niektore veci sa zda za podrazeli. Napriklad taka 8-pinova precizna DIL
patica:

1 - 3 	51,64
4 - 7 	39,64
8 - 19 	37,91
20 - 39 35,19
300+ 	27,64
http://sk.farnell.com/te-connectivity-amp/808-ag11d-esl-lf/socket-ic-dil-8way-pk60/dp/1077345

Ak som dobre pozeral, toto nie je ZIF ani nejaka specialita s dlhymi pinmi,
ale normalna klasicka precizna patica, ktoru clovek pouzije ak ma trebars
EEPROM ktoru potrebuje z nejakych dovodov obcas vymienat.

Tych 8-pinovych preciznych patic tam maju tak zo dva tucty, tento je sice
najdrahsi, ale netrci az tak velmi, su aj dalsie nukane za desiatky eur.
Najlacnejsi je asi za pol eura.

Na porovnanie miestna drogeria: 20+ / 0.1090 EUR
http://www.sos.sk/?str=371&artnum=33173&name=assmann-ecpf08

wek