Nejlevnejsi R a C SMD ve stovkovych mnozstvich - kde?

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Pátek Únor 13 12:29:57 CET 2015

Tak som bol teraz pred obedom roztriedit par dalsich pasikov s odpormi a
pozrel som na par z nich potlac. Yageo z SOS potlac ma, Multicomp z
Farnellu tiez. A ze su to vsetko urcite low-cost...

Jaro

On 02/13/2015 11:56 AM, Robert Baranka wrote:
> akurat ked si porovnam ceny 0805+1206 /100ks mi vychadza lacnejsie TME
> oproti SOS (a to som do sos-ky prihlaseny), nehovoriac o tom, ze TME
> mi z lacnych ponuka na vyber VISHAY/ROYALOHM/YAGEO
> (porovnavane: thick film, 1%, 100ppm/°C 1206-1/4W, 0805-1/8W)
> Robo
>
> PS: v decembri som v SOS kupoval rezistor 1206 YAGEO (50479) a bol s
> potlacou, ako je to u "drobnejsich" netusim, nemam ziaden nakup

>>> SOS
>>> Farnell
>>> TME

>>> 1) ECOM a SOS vedou jen Yageo, takze bez potisku - tito u mne tedy Nee