FV panely

Palas Stanislav stpalas na volny.cz
Pátek Únor 13 11:54:00 CET 2015

Dobrý den
Jestli Vám mohu radit, vykašlete se na dva nezávislé bojlery a dejte si
tam jeden větší stojatý zásobník se dvěma topnými vložkami. Nahoře bude
el. vložka na 230 na noční sazbu, dole el. vložka na topení z
fotovoltaiky. To, co nestihne nahřát spodní vložka ze soláru Vám dohřeje
horní vložka v noci. Voda kterou ohřeje fotovoltaika Vám bude stoupat
nahoru.
Nemám čas se rozepisovat podrobněji, p.Raček to napsal dost přesně. Sám
to tak mám doma až na to, že vodu ohřívám kotlem na tuhá paliva, nebo
fototermicky. Tohle řešení v porovnání s těmi dvěma bojlery je
jednodušší, levnější, spolehlivější a úspornější. Je to vyzkoušené a
často používané. Jestli si chcete to chcete udělat po svým, nikdo Vám
nebrání ale je to jako brodit se potokem když můžete jít po mostě.

Staňa