[OT] Jak nastavit Thunderbird

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pátek Únor 13 07:54:18 CET 2015

Ahoj,

mam nastavenou primarni schranku tak, ze mi presmerovavaji maily z konferky do
druhe, kam mi chodi automaticke maily z kdeceho. Az v klientovi se to zase
sesype do lokalnich slozek. Nastavil jsem si to kvuli kontrole mailu z mobilu a
pres webmail, aby se mi schranka nezasypavala desitkami zprav.

Dodedavna to fungovalo tak, ze pri odpovedi jsem musel rucne vybrat spravneho
odesilatele (z primarni schranky), ale ted to posledni dve nebo tri verze dela
Thunderbird sam.

Takze bud na puvod zpravy kasle nebo ma nejakou novou inteligenci, jak vybirat
odesilate. Je to problem poslednich verzi Thunderbirda (3-4 mesice).

Standa