nedotiahnuta svorkovnica do DPS

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Únor 12 21:56:46 CET 2015

Zase idiotskej polofunkcni mrkwi web globalizatora s nefunkcnimi odkazy
(ten nize byl vygenerovan jejich systemem jako odkaz do mailu...)...

Hlavne ze tam na to urcite maji zamestnancu jak much, ti zrejme misto
prace resi potencialni stavku, genderovou vyvazenost, posledni novinky
na ksichtoknize apod.

No, zkusim jeste primy krakorec z te stranky:

http://www.wagocatalog.com/okv3/index_body.asp?strBestNrID=8040104&strBestNrID_gegen=8040104&strBestNr=804-104&strBestNr_gegen=804-104&sql=&strCurPos=&curpage=1&lid=1&cid=&str_from=a&strPic=f2952.jpg&strE_out=15203&strSort=No&strSort_Pic_No_Temp=0&strSort_Pic_Text_Temp=0&strLiefertermin=&bRohs=

Pripadne si sam vyhledejte wago 804-104

--
Jirka