kviz na piatok (bolo Re: ZENIT v elektronike 2015)

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Únor 12 21:42:21 CET 2015

To je zcela logicke. Na rozdil od tech nevzdelanych ma totiz schopnost
videt mnoho dalsich skutecnosti, souvislosti, uhlu pohledu apod.

Dokaze se treba i vzit do pozice zadavajiciho (tazatele) a uvazovat
ruznymi moznymi zpusoby, proto ta vysledna nejednoznacnost odpovedi.

Proste to pro nej vubec nemusi byt elementarni.

Proto si myslim, ze jakekoliv testy by bud mely obsahovat vyber moznych
odpovedi, nebo - pokud jsou odpovedi volne - to musi vyhodnocovat nekdo
opravdu na vysi a skutecne zodpovedne a dlouze...

Ale to Vam snad nemusim vykladat, urcite ta poznamka mela smysl onoho
smajliku...

--
Jirka