[OT] Jak nastavit Thunderbird

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Únor 12 20:22:42 CET 2015

Mne to tak robi stale, mam najnovsiu verziu (linux).

Funguje to tak, ze ked pozerate mail v nejakom account foldery, tak odpovie zo spravnej adresy.
Ale ked pozerate mail v Local foldery, tak odpovie z default adresy.

Vid https://support.mozilla.org/sk/questions/996194

Dňa 12. februára 2015 20:15:16 CET používateľ Pavel Kutina <hw na prelude.cz> napísal: