[OT] Jak nastavit Thunderbird

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Únor 12 20:15:16 CET 2015

Zdravím,

netušíte někdo, jak nastavit Thunderbird tak, aby v případě existence
různých mailových účtů, při odpovědi použit ten účet, ze kterého odpovídám?

TB mi obsluhjuje asi deset schránek, jedna z nich je i pro HW. Ale když
odpovídám na mail z konfery, přenastaví mi do pole "Od" nějaký dle jeho
vlastního výběru. Já si toho nevšimnu, odešlu, vzápětí mi dorazí mail od
mailmana, jdu to smáznout z fronty a napsat znova, tentokrát ručně ze
správného účtu.

Byly doby, kdy to TB uměl (na Win7 64b), nedávno jsem ho aktualizoval a
teď už mám smůlu.

Někde zřejmě bude správné nastavovátko, ale nemohu se ho dobrat,
poradíte? S HW (resp. s hw-listem) to souvisí víc, než by mi bylo milo :)

Pavel Kutina