ZENIT v elektronike 2015

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Únor 12 16:34:37 CET 2015

Podle mého názoru by uvedené číslo platilo pro sinus. Ale obdélník
obsahuje vyšší harmonické, pro které bude daná součástka mít jinou (jak
to napsat a nenapovědět) pro vyssi frekvence.
Ten proud 1A je soucet všech příspěvků od vyšších harmonických.

Podle mého bude kapacita trochu menší, ale nechce se mi ssčítat tu řadu :-)

Petr