ZENIT v elektronike 2015

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Únor 12 14:35:43 CET 2015

Ahoj,
linka mi bohuzial nefunguje. O otazkach rozhodujeme sami a dohodli sme
sa, ze chceme zistit kto je najlepsi, takze aj ked je to pre porotu
ovela viac prace nechceme a-b-c a vsetko vypracovavame a hodnotime
slovne. Nechceme testovat encyklopedicke znalosti, ktore sa daju
nabiflovat, ale vela otazok je postavenych tak aby pri tom bolo treba aj
rozmyslat a porozumiet zadaniu. Tento koncept je zatial celkom uspesny a
som rad ze sa na tom cela komisia zhoduje.
Takze pani dostanu cervene ceruzky, piati si sadneme za stol a
opravujeme paralelne otazku po otazke. Mam k tomu urobeny formular v
exceli, kam zapisujem vsetky body a automaticky mi vyhodnoti uspesnost
kazdej otazky, kazdy student dostane vlastny vypis aby videl co mu
ide/nejde a rovno sa generuju vysledkove listiny.
Zatial ma to velmi bavi :-)
b.