nedotiahnuta svorkovnica do DPS

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Čtvrtek Únor 12 13:57:48 CET 2015

smiem sa nesmelo spytat na typ a vyrobcu?
oznacenie "klasicke zelene" prilis vela moznosti :-)
nepopieram, ze ak je tato vlastnost dosledkom cenovej optimalizacie,
stane beznou aj u ostatnych vyrobcov

doteraz mi dotiahnutie fungovalo, zvycajne pouzivam ria a euroclamp, ale
obcas sa vyskytne aj ktosi iny, nech viem co mam ocakavat
dakujem

Robo