Re: Tak mi asi EU zničila hodinky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Únor 12 13:13:01 CET 2015

Nějaké takové pumpování jsem očekával, ale realita je taková, že uvnitř je
dokonale čisto, ani po pečlivém zkoumání míst, kde dovnitř vedou tlačítka,
jsem nenašel nic, co by nasvědčovalo průniku čehokoli.

S tou výměnou jsem to myslel právě tak, že nevím, kde to sehnat, ale
předpokládám, že hodináři by sehnat mohli. Jen jsem nevěděl zda všichni,
nebo jen někteří. Samotnou výměnu bych samozřejmě zvládl sám.

V nejhorším se budu muset naučit, jak a malou ATmegou řídit multiplexovaný
LCD:-)

PH

Od: RV <vicek.radek na cpost.cz>

"> Při koupeli jsem si všiml, že na hodinkách zmizely číslíčka. Tedy jsem
> [...]
> konstruované na statický tlak 50 m vodního sloupce, ale asi ne na
> pravidelné koupání v teplé vodě se šampónem. Jenže když se po
> vychladnutí nezamlžily a po rozebrání také ani stopa po vodě, tak na
> řadu přišla nálepka, která obavy budila už při rozebrání den po
> zakoupení: ROHS. Za několik dní jsem znovu zkusil zapojit baterku a už
> to vypadalo, že budu jen řešit těsnění. Jenže po zacvaknutí krytu
> číslíčka zas zmizely a už se neobjevily. Takže usuzuji, že to začalo ne
> vodou, ale jen ohřátím, protože byla dost teplá.

No jo no...EU bych z toho asi zatim nevinil. Problem hodinek, ktere jste
zvykly mit na ruce porad je co se tyka tesnosti hlavne v tom, ze s
teplotou pumpuji - pri ohrati si odfouknou (tesnost smerem ven byva
vyrazne horsi) a pak je v nich podtlak, ktery jen ceka na to az na neco
macknete a pres tesnici prvky si to nasaje - samozrejme to nasava to
nejhorsi co se tam nahromadilo - tedy ruzne soli, mastne usady apod.
Nevim jak je konektovan displej, ale byva to pres tu vodivou gumu.
Jakmile se pod ni dostane takovejhle humus tak je to v haji.

Ja jsem zvyklej take mit hodinky skoro vsude vcetne sauny, ale urcite
bych tam nesel s hodinkama s WR50. I v ty saune jsem klidnej az ted s
temahle hodinkama
http://www.hodinkytraser.cz/traser-p-6600-type-6-mil-g/ koukam, ze kurz
a inflace s tim mavaji - ja je kupoval v CR za 2/3 tehle ceny...

> Tím se dostáváme k dotazům:
>
> - Kolik může stát výměna elektroniky?

> - Udělá to většina běžných hodinářství, nebo budu muset do nějakého
> speciálního?

a nebude nejvetsi problem tu elektroniku sehnat? protoze si myslim, ze
pak si ji podle me snadno prohodite sam - bude to tam jen vlozene

> Poznámka: V poslední době mám období chcípající techniky. Za cca rok
> odešla základní deska, 2 disky, pračka, mobil, mikrovlnka (to je ta, jak
> měla 800 W místo 1000 - Je možné, že do ní omylem dali menší trafo) a
> teď ještě hodinky...

no ja pred tydnem nasel v krabici disk WD640 Black - mel jsem ho leta v
serveru - nevim proc jsem na nej zapomnel - tak ze si ho dam k tomu
SSDcku do PC - radoval jsem se ze jsem usetril asi deset minut - pak
zacal cvakat - pritom prokazatelne v serveru jel az do posledni chvile "