Futaba M202SD01B

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 12 10:00:32 CET 2015

Mozno ta zivotnost sa da ovplyvnit pri vyrobe (bud katovanim kostov alebo
priamo kvoli riadenej zivotnosti (pfuj pfuj pfuj)), a urcite pri pouziti
(napatia, prudy, stabilita).

Mozno ak s Noritake Itron uzavriem vagonovu zmluvu, tak mi tu zivotnost
prezradia a pri viacvagonovej ponuknu optiony...

>Inak VFD sa aj mne pacia na take to domace bastlenie, aj preto ze
>pekne svietia a maju vnutri tie hyblatka. Na "serioznu pracu" by som
>ich nepouzil. To je nieco ako s elektronkami - paci sa mi ako to
>svieti v domacich bastloch, ale nerobim pracu ako Balu ze by som ich
>aj musel ozaj pouzivat.

Ano, tak v tomto smere sa to aj mne paci. Ale tie OLED su vo vyslednom
efekte fakt krajsie.

Na druhej strane, ak by si robil spotrebak v ktorom sa uz 1000 rokov
pouzivaju VFD a zakaznici su na to jednoducho zvyknuti, aj ty pojdes tou
cestou.

Mimochodom, aj v tom CERNe sa snazia elektronky vylucit, vid fotka tej
varnej kade na pivo co tu Dano pred par mesiacmi ukazoval.

wek