Futaba M202SD01B

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 12 09:13:31 CET 2015

>Hmm kdyz ten VFD je krasnej i tim co je tam pod tim sklem tech hejblatek
>- je jasne, ze to ve finale videt nebude, ale je to krasny.

No, mne osobne prave tie hejblatka vadia, teda fakt, ze potom tam treba
pchat nejaky filter, aby ich nebolo vidiet (aj tak ich je vidiet).

>Nicmene OLED - myslis, ze to je dobra volba pro hodiny, ktere jedou
>nonstop a je tam minimalni pohyb v zobrazovani? Treba prvni tri cisla z
>roku tam budou svitit 10 let...stejne tak ty oddelovace pozic.

Neviem. To, ze sa "vypaluju", je ista vec; ale ze ktory menovite model sa
vypaluje kolko, tak to nedokazem povedat.

Lenze aj VFD sa "vypaluju" - degraduje v nich katoda aj luminofor aj vakuum
- mam doma takmer vobec nepouzivany asi 8-rocny znackovy audiovideogeret
na ktorom to VFD uz takmer vobec nesvieti. Bohuzial, u Noritake-Itron (co
je dnes v podstate monopolny vyrobca VFD) som okrem zaruky 18 mesiacov od
vyroby nenasiel ziadnu zivotnostnu specifikaciu; ak niekto o takej vie,
rad by som ju videl.

wek