ZENIT v elektronike 2015

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Čtvrtek Únor 12 08:13:46 CET 2015

Dobra praca.
A za sutaziacich dufam, ze sponzorom vydrzi chut prispievat a ze sa k
nim pridaju aj dalsi.

A rovnako ako wek-a ma zaujima, ci nevies kde ma povodto, ze rozliatu
med nikam nepripajaju - stretol som sa s tym viackrat, aj v bezne
kupenych vyrobkoch, nielen v samo-domo projektoch.
Robo

PS Dano vdaka aj za seba: som sa otestoval, som sa vyhodnotil, som sa
odmenil, a som sa aj sponzoroval...
R.