FV panely

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Únor 11 21:01:35 CET 2015

On Wed, 11 Feb 2015, Jozef RAČEK wrote:

> Takto 2 zasobniky dobre fungovat nebudu. Kym nie je (vacsi) odber, tak sa voda neposunie z prveho do druheho,
> a ak sa jej posunie malo, tak sa zmiesa s ostatnou v druhom na prislusnu vyslednu teplotu...

Proc ne ? At pocitam jak pocitam tak kdyz budu brat vodu predehretou
tak vzdycky usetrim energii za to predehreti ktere bych ve druhem
zasobniku stejne musel provest.

> 2 zasobniky funguju "v rezime doohrev" vtedy, ked druhy je maly - teda skor "prietokovy ohrievac" a funguje to
> stylom, co sa nezohreje slnkom, tak sa okamzite dohreje napr. (okamzitou) elektrikou.

To snad ani ne - proste mam bojler dimenzovany na denni spotrebu kde
se mi to dohriva v noci a ve dne odebira. Kdyz do nej budu poustet na
vstupu teplejsi vodu tak se mi nesnizi odberem tolik teplota a nocni
ohrev nebude brat tolik.

> Seriovo radene zasobniky funguju aj vtedy, ak prvy je vyhrievany
> nizkopotencialovym teplom, a kazdy dalsi vzdy vyssiepotencialovym
> teplom, ako predosly.

Tak to ale bylo cele napsane ne ? Prvni solarem co da a druhy
dohreje elektrika na cilovou teplotu.