RE: Inertní silikon

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Středa Únor 11 19:01:09 CET 2015

nevim, zda toto je to prave

http://www.soucastka.cz/silikonove-tesneni-loctite-5366-310ml-po-expiraci

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirka
Sent: Wednesday, February 11, 2015 6:52 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Inertní silikon

V kartuši Lukopren S3782
https://www.google.cz/search?num=100&site=&source=hp&q=lukopren+S3782

prodává (ověřte si) třeba i Semic

nebo v tubě, poněkud dražší, zato naprostá špička a rychletuhnoucí
Spinner Plast 2000

prodává třeba GES
(http://www.ges.cz/cz/jednoslozkovy-fixacni-tmel-plast-2000-70-GES08003134.h
tml
nebo menší tuba
http://www.ges.cz/cz/jednoslozkovy-fixacni-tmel-plast-2000-20-GES08000033.ht
ml)

Pak samozřejmě něco doporučeného např. od dnes již citovaného Elchemca,
případně to risknout a koupit něco jiného neutrálního v drogerii nebo
globalizátoru.

Ty nahoře uvedené dva typy jsou ověřené.

To, že LED přestaly svítit, ovšem vůbec nemusí souviset s chemickými
vlastnostmi toho Soudal neutrálního silikonu.

--
Jirka

> Pěkný večer, sháním inertní silikon v pistolové kartuši (není podmínkou)
za