Vymena Gorilla glass Samsung S4

Středa Únor 11 11:28:09 CET 2015

Kapaliny tusim do 10ml lze posilat i letecky, ja bral 50ml macka :-)
Pokud se bavime o TP-2500 tak tvrdost je 18-30 (ASTM D2240E), o tom jak
tvrde to bude rozhoduje intenzita UV cim silnejsi zdroj tim se vice
priblizite te 30, doporuceno je pri pouziti zarivky vice nez 20W podle
Datasheetu je treba dodat 2.5J/cm2 < 420nm v jinem DS (<400nm).
Tvrdsi je lepidlo APS 340, tam lze dosahnout tvrdosti az 75.
http://www.ebay.com/itm/PREMIUM-UV-GLUE-LOCA-ADHESIVE-APS-UV340-346-LCD-GLASS-REPAIR-iPhone-GALAXY-LOT-/221381569877?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item338b5ead55
Jako sklo nebude nic opticky cisteho :-)