RE: LED displej 0,8" 4 místa pro hodiny

Zdeněk zdej na atlas.cz
Úterý Únor 10 08:04:22 CET 2015

Aha, to je trochu jiná situace. Já mám na zdi LED hodiny (8 míst s x51),
takže displej mobilu nepotřebuji.

S tím provozním mobilem je to také řešitelné. Používám aplikaci Lama, která
toho umí překvapivě dost. Jedna z funkcí je změna profilu v závislosti na
čase nebo poloze. Takže večer zapne režim letadlo a ráno ho vypne. Umí
zohlednit pracovní / volný den, ale třeba i dovolenou a nemoc (z kalendáře v
mobilu). Hlasitost vyzvánění mění podle polohy, jestli jsem doma / v práci /
venku. Pro mé účely perfektní aplikace...

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Tuesday, February 10, 2015 7:38 AM
To: HW-news
Subject: Re: LED displej 0,8" 4 místa pro hodiny

Zdravím,

provozní mobil mít jako budík nechci, občas jsem ho zapomněl přepnout do
režimu letadlo (a jak na potvoru volal v noci nějaký prudič), občas ho ráno
zapomenu přepnout zpět.
Chci mít viditelný displej s časem regulovaný okolním světlem, proto mi
nevyhovuje starý mobil.
Nemám problém se vzbuzením, stačí mi jednou zazvonit a většina budíků je
udělána na opakované buzení. Tj aby to periodicky nekřičelo, tak musím někde
přepnout nějaký malý vypínač - tím ale vypnu buzení na další den.

Petr