LED displej 0,8" 4 místa pro hodiny

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 9 22:43:13 CET 2015

Nerad kecam do prace hodinarum, ale kvuli tomuhle presne je treba DCF 77.

Ale zase je fakt , ze proc to delat tak , jak to delaj vsichni :-)
Jeste by to slo synchronizovat z GPS, dneska jsou ty cipy dost sitlive,
me telefon najde 6 druzic v chodbe bytu.
Nebo ze SAT. Parabolu na balkone, koax do hodin, naladit nejakej kanal a
z teletextu vytahnout cas.
U nas by to slo jeste synchronizovat na kostelni zvony... ale to by
musel byt mikrofon venku a a hodne dobrej signalovej procesor, co to z
toho  ostatniho brajglu dostane ven :-)